„Addressing low self esteem and exclusion in disadvantaged adults – Alseeda„
Parteneriat pentru invatare Grundtvig Lifelong Learning Programme.
Funding period: August 2009 – July 2011
09-GRU-P-LP-60-IS-UK
Parteneri:
Scottish Wider Access Programme SWAPWest – Scotland, UK – coordonator
POE EDUCO, spol. s r. o. – Czech Republic
C.T.P. Don Palena c/o I.C. F. Negri – Italy
Kadis d.o.o. – Slovenia
Parteneri Nationali: Grup Scolar „VASILE SAV”- Roman
Liceul Teoretic „Vasile Alecsandri”-Iasi
Scop:
– Stimularea adultilor spre invatarea pe tot parcursul vietii, atat pentru dezvoltarea personala cat si pentru a deveni model pentru copii lor;
– Responsabilizarea parintilor cu privire la educatia copiilor lor.
Intalniri de proiect:
- Ostrava, Czech Republic – Septembrie 2009
- Rome, Italia – mai 2010
- Ljubljana, Slovenia – Septembrie 2010
Produse finalizate in primul an de proiect de catre partenerul Asociatia Formare Studia:
Cartea „Familia si Scoala in parteneriat pentru o educatie de calitate” – ghid pentru parinti.
Ghidul se adreseaza tuturor parintilor care sunt interesati de dezvoltarea lor personala si de imbunatatirea relatiei cu proprii copii
Clubul „Alseeda”
organizat de Asociatia Formare Studia in cadrul proiectului Alseeda ca un pachet de training pentru parinti.
Clubul si-a desfasurat activitatea in orasele Iasi si Roman .
Coordonator national – Ruginosu Teodora
– 20 parinti cu copii inscrisi in clasele a VII-a – a XII-a au fost selectati sa participe la activitati. Echipa de proiect
|
– 37 parinti cu copii inscrisi in clasele a IX-a – a X-a au fost selectati sa participe la activitati. Echipa de proiect
|
Metode folosite
- lucru in echipa
- Role play, studiu de caz
- vizionarea unor secvente filmate
Rezultatele activitatilor Clubului Alseeda (Iasi si Roman):
- s-au imbunatatit relatiile in cadrul familiei;
- s-au imbunatatit relatiile dintre parinti si profesori si dintre elevi si profesori;
- parintii se implica mai mult in viata scolii;
- membrii asociatiei au dezvoltata materiale pentru lucrucu parintii (suporturi de curs, chestionare, ghid)
- pe langa activitatile programate cu parintii s-au organizat si activitati cu parintii si copii;
- a crescut motivatia elevilor pentru invatare.